Convocatoria do terceiro exercicio para as persoas candidatas á praza de arquitecto/a técnico/a
14 de outubro de 2024
Convócase ás persoas aspirantes á praza de arquitecto/a técnico/a (funcionario/a de carreira) que superaron o primeiro exercicio á realización da proba práctica ou terceiro exercicio, que terá lugar o xoves 17 de outubro ás 11.00 h no centro sociocultural Luis Seoane en Arca, O Pino. Este exercicio é obrigatorio e eliminatorio para todas as persoas aspirantes que teñan superado o exercicio obrigatorio previo, e consistirá na resolución por escrito, nun tempo máximo de unha hora e media (90 minutos), de varias preguntas curtas nas que se plantearán por parte do tribunal cuestións/supostos relacionadas coas materias comprendidas no temario.
10 de outubro de 2024
Fanse públicas as valoracións do segundo exercicio realizado polas persoas candidatas á praza de arquitecto/a técnico/a no Concello do Pino, en desenvolvemento da OEP 2024.
A acta coas valoracións pode consultarse no documento adxunto.
4 de outubro de 2024
Convócase ás persoas aspirantes á praza de arquitecto/a técnico/a (funcionario/a de carreira) que superaron o primeiro exercicio á realización do segundo exercicio, que terá lugar o xoves 10 de outubro ás 11.00 h no centro sociocultural Luis Seoane en Arca, O Pino. Este segundo exercicio é obrigatorio e eliminatorio para todas as persoas aspirantes que teñan superado o exercicio obrigatorio previo, e consistirá na resolución por escrito, nun tempo máximo de unha hora e media (90 minutos), de varias preguntas curtas nas que se plantearán por parte do tribunal cuestións/supostos relacionadas coas materias comprendidas no temario.
30 de setembro de 2024
Publícase a acta coas puntuacións do primeiro exercicio das persoas candidatas á praza de arquitecto/a técnico/a no Concello do Pino, en desenvolvemento da OEP 2024.
23 de setembro de 2024
Publícase no Boletín Oficial da Provincia (BOP) a contestación ao recurso de reposición no proceso selectivo dunha praza de arquitecto/a técnico/a no Concello do Pino, en desenvolvemento da OEP 2024. Como consecuencia da estimación deste recurso, modifícase a lista definitiva de persoas aspirantes admitidas neste proceso.
Así mesmo, anúnciase a modificación do tribunal cualificador e unha nova data para a celebración do primeiro exercicio, que queda fixada no xoves 26 de setembro ás 8.00 h.
18 de setembro de 2024
Publicación da resolución dun recurso de reposición que modifica a listaxe definitiva de persoas admitidas no proceso de selección para cubrir unha (1) praza de praza de arquitecto/a técnico/a (funcionario de carreira), en desenvolvemento da OEP 2024. Así mesmo, fanse públicos cambios no tribunal cualificador e se establece nova data e hora para o primeiro exercicio teórico, que se desenvolverá o xoves 26 de setembro ás 12.00 horas no centro sociocultural Luis Seoane.
9 de setembro de 2024
Publicación no BOP da aprobación da listaxe definitiva, designación do tribunal cualificador e da convocatoria para o primeiro exercicio do proceso selectivo en propiedade dunha (1) praza de arquitecto/a técnico/a (funcionario de carreira), en desenvolvemento da OEP 2024.
4 de setembro de 2024
Faise público o listado de persoas admitidas no proceso de selección dun/dunha arquitecto/a técnico/a, no marco da oferta de emprego público 2024 do Concello do Pino. Así mesmo, dáse a coñecer a composición do tribunal cualificador e convócase ás persoas aspirantes a celebrar o primeiro exercicio teórico o xoves 19 de setembro ás 12.00 h no Centro sociocultural Luis Seoane, no Pino.
1 de xullo de 2024
Publícase no BOE o anuncio da convocatoria de selección para cubrir unha (1) praza de arquitecto/a técnico/a mediante oposición libre, no marco da oferta de emprego público 2024 do Concello do Pino. Ábrese así o prazo de solicitudes durante vinte días (20) naturais a contar dende o martes 2 de xullo ata o domingo 21.
Publicación no BOE da convocatoria dunha praza de arquitecto/a técnico/a
4 de xuño de 2024
Publícanse no BOP as bases para a selección en propiedade dunha (1) praza de arquitecto/a técnico/a (funcionario de carreira), en desenvolvemento da OEP (oferta de emprego público) 2024 para o Concello de O Pino.
O prazo de presentación de solicitudes de participación será de vinte (20) días naturais contados a partir do seguinte
ao da publicación da convocatoria no Boletín Oficial do Estado.
Bases para a selección en propiedade dunha praza de arquitecto técnico
Plantilla do primeiro exercicio do proceso de selección de 2 auxiliares administrativos
10 de outubro de 2024
Faise pública a plantilla coas respostas do primeiro exame do proceso de selección de 2 auxiliares administrativos (funcionarios/as de carreira), en desenvolvemento da OEP 2024.
9 de outubro de 2024
Faise pública a acta do tribunal coa valoración do primeiro exercicio realizado polas persoas candidatas a cubrir 2 prazas de auxiliar administrativo/a (funcionario/a de carreira), en desenvolvemento da OEP 2024.
25 de setembro de 2024
Faise pública a resolución da alcaldía co listado definitivo de persoas admitidas e excluídas do proceso de selección de dúas prazas de auxiliar administrativo (funcionario/a de carreira), en desenvolvemento da OEP 2024.
9 de setembro de 2024
Publicación no BOP da listaxe provisional de admitidos e excluidos no proceso de selección en propiedade de dúas prazas de auxiliar administrativo (funcionario de carreira) en desenvolvemento da OEP 2024
Auxiliar administrativo: publicación no BOP da listaxe provisional
3 de setembro de 2024
Faise pública a resolución da alcaldía coa aprobación do listado provisional de admitidos e excluidos no proceso de selección para cubrir dúas (2) prazas de auxiliar administrativo/a mediante oposición libre, no marco da oferta de emprego público 2024 do Concello do Pino.
Auxiliar administrativo: Listado provisional de admitidos
1 de xullo de 2024
Publícase no BOE o anuncio da convocatoria de selección para cubrir dúas (2) prazas de auxiliar administrativo/a mediante oposición libre, no marco da oferta de emprego público 2024 do Concello do Pino. Ábrese así o prazo de solicitudes durante vinte días (20) naturais a contar dende o martes 2 de xullo ata o domingo 21.
4 de xuño de 2024
Publícase no BOP a convocatoria de selección de dúas (2) prazas de auxiliar administrativo (funcionario de carreira) en propiedade, en virtude do desenvolvemento da OEP2024.
O prazo para a presentación de solicitudes vinte (20) días naturais contados a partir do seguinte ao da publicación da convocatoria no Boletín Oficial do Estado.
Puntuación final das persoas candidatas á praza de tractorista e proposta de nomeamento
8 de outubro de 2024
Publícase a acta do tribunal coa puntuación final das persoas candidatas á praza de tractorista, xunto coa proposta de nomeamento.
A acta pódese consultar no arquivo adxunto.
27 de setembro de 2024
Acta do tribunal designado para o proceso de selección sinalado aos efectos de poñer en común as cuestións en atención á confección do segundo exercicio da oposición. Faise pública a cualificación do aspirante e ábrese un prazo de tres (3) días hábiles para formular alegacións.
Acta do segundo exercicio para a praza de tractorista
24 de setembro de 2024
Convócase ás persoas aspirantes que superaron o primeiro exercicio do proceso selectivo dunha praza de tractorista á celebración do segundo exercicio, que terá lugar o venres 27 de setembro, ás 12.00 h, no lugar de Lameiro (ao carón da piscina municipal).
Trátase dunha proba práctica de carácter obrigatorio e eliminatorio, na que se valorará o manexo do tractor e dos seus accesorios.
19 de setembro de 2024
Faise pública a acta do tribunal cualificador coas puntuacións do primeiro exercicio do proceso de selección dunha (1) praza de tractorista como persoal laboral fixo en desenvolvemento da OEP 2024.
Acta do primeiro exercicio para a praza de tractorista
6 de setembro de 2024
Publicación no BOP numero 171 do xoves 05/09/2024 da aprobación de listado definitivo, designación do tribunal cualificador e convocatoria para a celebración do primeiro exercicio do proceso de selección en propiedade dunha (1) praza de tractorista, persoal laboral fixo, en desenvolvemento da OEP 2024.
Publicación no BOP exercicio 1 praza tractorista
3 de setembro de 2024
Faise pública a Resolución de alcaldía coa aprobación de listado definitivo, designación do tribunal cualificador e convocatoria do primeiro exercicio para a selección en propiedade dunha praza de tractorista, a través do sistema de oposición libre, no marco da oferta de emprego público 2024 do Concello do Pino.
Tractorista: Listado definitivo de admitidos y fecha examen
1 de xullo de 2024
Ábrese o prazo de solicitudes para participar no proceso de selección dun (1) tractorista como persoal fixo a través do sistema de oposición libre, no marco da oferta de emprego público 2024 do Concello do Pino. Ábrese así o prazo de solicitudes durante vinte días (20) naturais a contar dende o martes 2 de xullo ata o domingo 21..
Publicación no BOE da convocatoria dunha praza de tractorista
4 de xuño de 2024
Publícase no BOP as bases para a selección en propiedade dunha (1) praza de tractorista, persoal laboral fixo, en virtude do desenvolvemento da OEP2024 para o Concello de O Pino.
O prazo para a presentación de solicitudes será de vinte (20) días naturais contados a partir do seguinte ao da publicación da convocatoria no Boletín Oficial do Estado.
Bases para a selección en propiedade dunha praza de tractorista
Puntuación final das persoas candidatas á praza de técnico/a de xestión económica e proposta de nomeamento
8 de outubro de 2024
Faise pública a acta coa valoración final das persoas candidatas á praza de técnico/a de xestión económica e a proposta de nomeamento.
A acta pode consultarse no arquivo adxunto.
1 de outubro de 2024
Faise pública a acta coas puntuacións do segundo exercicio realizado polas persoas candidatas á praza de técnico/a de xestión económica como funcionario/a interino/a.
25 de setembro de 2024
Convócase ás persoas aspirantes á praza de técnico/a de xestión económica que superaron o primeiro exercicio á realización do segundo exercicio, que terá lugar o luns 30 de setembro ás 11.00 h no centro sociocultural Luis Seoane en Arca, O Pino. Este segundo exercicio é obrigatorio e eliminatorio e ten carácter práctico. Consistirá na realización dun ou varios supostos prácticos que o tribunal determine, durante un prazo máximo de dúas horas, e que estarán relacionados coas materias do programa.
19 de setembro de 2024
Faise pública a acta do tribunal cualificador coas puntuacións do primeiro exercicio das persoas candidatas á praza de técnico/a de xestión económica como funcionario/a interino/a.
11 de setembro de 2024
Faise pública a valoración da fase de concurso do proceso de selección mediante oposición libre dunha praza de técnico/a de xestión económica funcionario/a interino/a e creación de bolsa de emprego.
4 de setembro de 2024
Faise pública a resolución de Alcaldía coa aprobación da relación definitiva de persoas admitidas e excluídas, constitución do tribunal de valoración, valoración fase de concurso e fixación do primeiro exercicio (mércores 18 de setembro ás 12.00 h no centro sociocultural Luis Seoane) do proceso selectivo para a selección dun técnico de xestión económica (funcionario interino) e constitución da bolsa de emprego.
23 de xullo de 2024
Faise público o anuncio recollido no BOP do luns 22 de xullo de 2024 (BOP n. 140) da Convocatoria e aprobación de bases relativas ao proceso de selección mediante concurso-oposición libre dunha (1) praza de técnico de xestión económica funcionario/a interino/a e creación de bolsa de emprego.
O prazo de presentación de instancias será de dez (10) días hábiles contados desde o seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria das bases reguladoras no BOP da Coruña. Se o derradeiro día fose inhábil o prazo rematará ao seguinte día hábil.
O anuncio do BOP pode consultarse no arquivo adxunto
BOP: convocatoria e bases técnico xestión económica
Apróbase a constitución dunha bolsa de traballo para a praza de animador/a sociocultural
21 de xuño de 2024
Faise pública a resolución da alcaldía coa aprobación da bolsa de traballo para a a cobertura do posto de animador/a sociocultural en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
17 de xuño de 2024
Faise pública a acta do tribunal encargado da cualificación do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a sociocultural en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular coa revisión da baremación e puntuación definitiva.
11 de xuño de 2024
Faise pública a acta do tribunal coas cualificacións provisionais das persoas candidatas a formar parte dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a sociocultural, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
Ábrese un prazo de dous días hábiles para que as persoas que así o consideren poidan presentar emendas ou reclamacións a esta baremación.
10 de xuño de 2024
Faise público o acordo polo que se aproba a listaxe definitiva de persoas aspirantes admitidas e excluídas do proceso de selección para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a sociocultural, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
29 de maio de 2024
Faise público o acordo polo que se aproba a lista provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas do proceso de selección para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a deportivo, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
Concédeselles ás persoas interesadas un prazo de dous días hábiles, a contar dende o día seguinte ó da publicación deste anuncio, para poder emendar, de ser o caso, o defecto que motivou a exclusión. Dispoñen do mesmo prazo as persoas que, presentando debidamente a solicitude no proceso, non consten nin como admitidas nin como excluídas nas listas publicadas.
14 de maio de 2024
Publícase no BOP a convocatoria do proceso de selección dunha bolsa de emprego para cubrir a praza de animador/a sociocultural no Concello do Pino.
O prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o mércores 22 de maio.
8 de maio de 2024
Fanse públicas as bases reguladoras da convocatoria para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a sociocultural.
Estas bases teñen por obxecto regular o procedemento para a substitución en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular do posto, creándose unha bolsa de traballo da que formarán parte aqueles/as aspirantes que fosen seleccionados, co fin de cubrir ditas necesidades
A duración do contrato será de dous anos. A xornada de traballo será completa, de luns a venres en horario de 8.00 a 15:00 horas.
O sistema de selección será mediante concurso.
O prazo de presentación de solicitudes e de 5 días hábiles dende a publicación do anuncio no BOP.
Bases do proceso de selección para o posto de animador/a sociocultural
O tribunal desestima o recurso de alzada e declara deserto o proceso para selección de praza dun técnico/a de xestión económica
21 de xuño de 2024
Faise pública a decisión do tribunal de desestimar o recurso de alzada que se presentou e en reafirmarse, polo tanto,en declarar deserto o proceso de selección para a praza de técnico/a de xestión económica.
A resolución pode consultarse no arquivo adxunto.
11 de abril de 2024
O tribunal designado no proceso de selección mediante oposición libre dunha praza de técnico/a de xestión económica funcionario/a interino/a e creación dunha bolsa de emprego, por unanimidade dos seus membros, declara deserto o proceso por non acadar os aspirantes o nivel de coñecementos necesarios e imprescindibles para o desempeño das funcións do posto.
Os aspirantes disporán dun prazo de dous días hábiles para formular reclamacións ou alegacións ao respecto dos resultados e cualificacións obtidas, contados a partir do día seguinte á súa publicación.
A acta do tribunal pode consultarse no arquivo adxunto.
27 de marzo de 2024
Acta do tribunal encargado da cualificación do proceso de selección mediante oposición libre dunha praza de técnico/a de xestión económica funcionario/a interino/a.
Publícase o acordo da Xunta de Goberno Local polo que se aproba a relación definitiva de admitidos e excluidos, a constitución do tribunal de valoración e o proceso de selección dunha praza de técnico/a de xestión económica funcionario/a interino/a.
14 de marzo de 2024
Publícase o acordo da Xunta de Goberno Local en relación ao proceso de selección mediante oposición libre dunha praza de técnico de xestión económica, que inclúe a relación definitiva de aspirantes admitidos e excluídos, a designación do tribunal cualificador e a convocatoria do mesmo, que se reunirá o venrse 15 de marzo para a valoración de méritos na fase de concurso.
29 de xaneiro de 2024
Publícanse no BOP da Coruña a convocatoria e a aprobación de bases relativas ao proceso de selección mediante concurso-oposición libre dunha (1) praza de técnico/a de xestión económica funcionario/a interino/a e a creación dunha bolsa de emprego.
O prazo de presentación de instancias estará aberto ata o luns 12 de febreiro (dez (10) días hábiles contados desde o día seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria das bases reguladoras no BOP).
24 de xaneiro de 2024
Fanse públicas a convocatoria e aprobación de bases relativas ao proceso de selección mediante concurso-oposición libre dunha (1) praza de técnico/a de xestión económica funcionario/a interino/a e creación dunha bolsa de emprego.
O prazo de presentación de instancias será de dez (10) días hábiles contados desde o seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria das bases reguladoras no BOP da Coruña.
Apróbase a creación dunha bolsa de emprego para a praza de animador/a deportivo/a
21 de xuño de 2024
Faise pública a resolución da alcaldía coa aprobación da creación dunha bolsa de traballo para a cobertura do posto de animador/a deportivo/a en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
14 de xuño de 2024
Faise pública a acta do tribunal coas cualificacións definitivas das persoas aspirantes a formar parte da bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a deportivo/a, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
11 de xuño de 2024
Faise pública a acta do tribunal coas cualificacións provisionais das persoas aspirantes a formar parte da bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a deportivo/a, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
As persoas interesadas en presentar reclamacións ou emendas a esta baremación poderán facelo no prazo de dous días hábiles.
10 de xuño de 2024
Faise público o acordo polo que se aproba a listaxe definitiva de persoas aspirantes admitidas e excluídas do proceso de selección para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a deportivo, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
29 de maio de 2024
Faise público o acordo polo que se aproba a lista provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas do proceso de selección para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a deportivo, en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da persoa titular.
Concédeselles ás persoas interesadas un prazo de dous días hábiles, a contar dende o día seguinte ó da publicación deste anuncio, para poder emendar, de ser o caso, o defecto que motivou a exclusión. Dispoñen do mesmo prazo as persoas que, presentando debidamente a solicitude no proceso, non consten nin como admitidas nin como excluídas nas listas publicadas.
14 de maio de 2024
Publícase no BOP a convocatoria de selección dunha bolsa de emprego para cubrir a praza de animador/a deportivo/a.
O prazo para a presentación de solicitudes estará aberto ata o mércores 22 de maio.
8 de maio de 2024
Fanse públicas as bases do proceso de selección para a creación dunha bolsa de emprego para a cobertura do posto de animador/a deportivo/a.
Estas bases teñen por obxecto regular o procedemento para a substitución en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular do posto, creándose unha bolsa de traballo da que formarán parte aqueles/as aspirantes que fosen seleccionados, co fin de cubrir ditas necesidades
A duración do contrato será de dous anos. A xornada de traballo será completa, de luns a venres en horario de 8.00 a 15:00 horas.
O sistema de selección será mediante concurso.
O prazo de presentación de solicitudes e de 5 días hábiles dende a publicación do anuncio no BOP.
Bases do proceso de selección para o posto de animador/a deportivo/a
Decreto de contratación do proceso de selección dun/ha peón/peoa forestal
10 de maio de 2024
Publícase o decreto de contratación do proceso selectivo de peón forestal.
A duración do contrato será de nove (9) meses de carácter laboral temporal. A xornadaordinaria de traballo será de 40 horas semanais a xornada completa.
Notifícase ao interesado esta resolución, coa indicación da obriga establecida na base 14. das que regulan o proceso selectivo, no prazo de 2 días hábiles.
Inclúese a aprobación da lista de reserva.
Decreto de contratación do proceso selectivo de peón forestal
Publícase a acta de valoración do tribunal cualificador do proceso selectivo para a contratación dun/ha peón/peoa forestal.
3 de maio de 2024
Publícase a listaxe de persoas admitidas e excluídas do proceso de selección dun/ha peón/peoa forestal e dase a coñecer o tribunal cualificador.
Convócase, así mesmo, ao aspirante non exento á realización da proba de galego que terá lugar o mercores 8 de maio ás 11.00 da mañá no salón de plenos da Casa do Concello do Pino.
Listaxe provisional de persoas admitidas no proceso de peón/peoa forestal
29 de abril de 2024
O Boletín Oficial da Provincia da Coruña (BOP) publica na súa edición do luns 29 de abril de 2024 o anuncio da convocatoria de selección de persoal laboral temporal de peón/a forestal.
O prazo de presentación de instancias é de dous días hábiles a contar desde o día seguinte da publicación deste anuncio, isto é, desde o martes 30 de abril de 2024.
Anuncio no BOP da convocatoria de selección de peón/a forestal
24 de abril de 2024
Fanse públicas as bases reguladoras da convocatoria para a provisión polo sistema de selección de concurso-oposición dunha praza de peón/peoa forestal, persoal laboral temporal, mediante presentación de oferta de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia.
Estas bases teñen por obxecto regular o procedemento de selección de desempregados/as para a súa posterior contratación no marco da subvención que lle foi concedida ao Concello de O Pino pola Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade mediante o programa Aprol rural.
A duración do contrato será de nove meses de carácter laboral temporal. A xornada de traballo será de 40 horas semanais a semana completa.
Anuncio de nomeamento dunha administrativa funcionaria interina
3 de maio de 2024
Faise público o anuncio de nomeamento dunha administrativa para cubrir unha praza vacante no Concello do Pino en réxime de interinidade.
Anuncio de nomeamento dunha administrativa funcionaria interina
30 de abril de 2024
Faise pública a acta do tribunal coas puntuacións definitivas das persoas participantes no proceso de selección para cubrir 1 praza de administrativo/a funcionario/a interino/a, na que se recolle a proposta de adxudicatario da praza e dos integrantes dunha bolsa de traballo.
25 de abril de 2024
Faise pública a puntuación do segundo exercicio da fase de oposición no proceso de selección para cubrir 1 praza de administrativo/a funcionario/a interino/a.
22 de abril de 2024
Proceso de selección dunha praza de administrativo/a funcionario/a interino/a. Convocase ás persoas aspirantes que superaron o primeiro exercício á celebración do segundo exercício, que se celebrará o día 25 de abril de 2024, xoves, ás 09.30 horas, no salón de plenos da casa consistorial do Concello de O Pino
Segundo exercicio selección administrativo/a funcionario/a interino/a
15 de abril de 2024
Publícase unha corrección da acta do tribunal coas cualificacións da fase de oposición no proceso de selección dunha praza de administrativo/a funcionario/a interino/a.
11 de abril de 2024
Publícase a acta do tribunal coas cualificacións resultantes da corrección dos diferentes exercicios da fase de oposición no proceso de selección dunha praza de administrativo/a funcionario/a interino/a.
Os aspirantes disporán dun prazo de dous días hábiles para formular reclamacións ou alegacións ao respecto dos resultados e cualificacións obtidas, contados a partir do día seguinte á súa publicación.
A acta do tribunal pode consultarse no arquivo adxunto.
27 de marzo de 2024
Acordo da XGL polo que se aproba a relación definitiva de admitidos, se constitúe o tribunal cualificador e o proceso de selección mediante oposición libre dunha praza de administrativo/a funcionario/a interino/a.
20 de febreiro de 2024
Faise pública a relación provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas no proceso de selección mediante oposición libre dunha (1) praza de administrativo/a funcionario/a interino/a do Concello de O Pino.
Así mesmo, ábrese un prazo de dez (10) días hábiles a contar desde o día seguinte da súa publicación para presentar reclamacións.
29 de xaneiro de 2024
Publícanse no BOP da Coruña a convocatoria e a aprobación de bases relativas ao proceso de selección mediante oposición libre dunha (1) praza de administrativo/a funcionario/a interino/a e a creación dunha bolsa de emprego.
O prazo de presentación de instancias estará aberto ata o luns 12 de febreiro (dez (10) días hábiles contados desde o día seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria das bases reguladoras no BOP).
Publicación no BOP das bases para 1 praza de administrativo/a
24 de xaneiro de 2024
Fanse públicas a convocatoria e aprobación de bases relativas ao proceso de selección mediante oposición libre dunha (1) praza de administrativo/a funcionario/a interino/a e creación dunha bolsa de emprego.
O prazo de presentación de instancias será de dez (10) días hábiles contados desde o seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria das bases reguladoras no BOP da Coruña.
Aprobación da contratación temporal de catro peóns xardineiros ao abeiro do PEL
5 de abril de 2024
Faise pública a resolución da alcaldía pola que se aproba a contratación laboral temporal de 4 peóns xardineiros, ao abeiro do programa PEL Concellos da Deputación da Coruña.
27 de marzo de 2024
Acta do tribunal encargado da cualificación do proceso de selección para a contratación laboral temporal de 4 peóns xardineiros, ao abeiro do programa PEL Concellos da Deputación da Coruña. Establécese un prazo de dous días hábiles para que se formulen as reclamacións e emendas que se estimen respecto da baremación.
Acordo da XGL polo que se aproba a relación definitiva de admitidos, se constitúe o tribunal cualificador e convoca o proceso de selección para a contratación laboral temporal de 4 peóns xardineiros, ao abeiro do programa PEL Concellos da Deputación da Coruña.
4 de marzo de 2024
Publícase no Boletín Oficial da Provincia (BOP) a aprobación das bases da convocatoria para a selección de persoal, en réxime de dereito laboral a tempo parcial, de 4 postos de peóns xardineiros, ao abeiro do programa PEL Concellos da Deputación da Coruña.
O prazo de presentación de solicitudes será de dez (10) días hábiles, contados a partir do día seguinte á data de publicación do presente anuncio no BOP, que pode consultarse no documento adxunto.
Anuncio no BOP da convocatoria do proceso selectivo de 4 peóns xardineiros
28 de febreiro de 2024
Aprobación da convocatoria e bases reguladoras para a selección de catro (4) peóns xardineiros, ao abeiro do programa da Deputación da Coruña PEL Concellos 2024, para a execución de obras e servizos mínimos municipais. A contratación será de carácter laboral temporal.
O prazo de presentación de solicitudes será de 10 días hábiles contados desde o seguinte ao de publicación do anuncio no BOP.
Apróbase a constitución da bolsa de emprego para o posto técnico en intervención familiar
4 de abril de 2024
Faise pública a resolución de aprobación da constitución da bolsa de traballo para substitucións do posto técnico en intervención familiar, educador familiar, psicólogo en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
26 de marzo de 2024
Publícase unha rectificación da acta do tribunal encargado da cualificación do proceso selectivo destinado á creación dunha bolsa de emprego para a substitucións da titular do posto de técnico/a en intervención familiar.
15 de marzo de 2024
Publícase a acta do tribunal encargado da cualificación do proceso selectivo destinado á creación dunha bolsa de emprego para a substitucións da titular do posto de técnico/a en intervención familiar.
Ábrese un prazo de DOUS días hábiles para que as persoas interesadas formulen as reclamacións e emendas que estimen oportunas con respecto á baremación.
14 de marzo de 2024
Publícase o acordo da Xunta de Goberno Local de aprobación da lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego para a substitucións do posto técnico en intervención familiar. O acordo inclúe tamén o nomeamento e convocatoria do tribunal cualificador, que se reunirá o 15 de marzo de 2024 ás 10.00 horas na Casa do Concello do Pino.
26 de febreiro de 2024
Faise pública a resolución da alcaldía pola que se aproba a listaxe provisional de aspirantes admitidos/as e excluídos/as do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego orientada a substituír a persoa titular da praza de Técnico/a en intervención familiar, educador/a familiar, psicólogo/a en supostos de ausencia, incapacidade ou situacións análogas.
15 de xaneiro de 2024
Publícanse no Boletín Oficial da Provincia (BOP) as bases para a formación dunha bolsa de emprego para a substitución do posto técnico en intervención familiar, educador familiar, psicólogo en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
O prazo para a presentación das solicitudes é de cinco días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP, isto é: do 16 ao 22 de xaneiro de 2024, ambos os dous incluídos.
Publicación no BOP das bases para a bolsa de emprego de educadora familiar
10 de xaneiro de 2024
Publícanse as bases da convocatoria dun proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego destinada a substituír á técnica de intervención familiar, educadora familiar, psicóloga en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
O prazo para a presentación das solicitudes é de cinco días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP.
As bases da convocatoria e o anuncio do proceso selectivo pódense consultar nos arquivos adxuntos.
Bases proceso bolsa de emprego Educadora Familiar
Anuncio da oferta pública de emprego do Concello do Pino para o ano 2024
6 de marzo de 2024
O Concello do Pino fai público o acordo adoptado en sesión ordinaria da Xunta de Goberno Local polo que se aproba a oferta pública de emprego municipal para o ano 2024. A oferta comprende as prazas de auxiliar administrativo/a e arquitecto/a técnico/a como persoal funcionario e de tractorista como persoal laboral.
Oferta pública de emprego do Concello do Pino para o ano 2024
Lista definitiva de persoas admitidas e excluídas do proceso de estabilización de emprego temporal contemplado na OEP 2022
23 de decembro de 2022
O Boletín Oficial do Estado (BOE) publica a corrección de erros da resolución referente á convocatoria para proveer varias prazas contidas na OEP para a estabilización do emprego temporal para o ano 2022. A corrección fai referencia ao prazo de presentación e pode lerse no documento adxunto a continuación:
Anuncio BOE corrección erros bases específicas
Corrección de erros bases específicas BOP
Anuncio de publicación de bases específicas BOE
O Boletín Oficial da Provincia publica hoxe, martes 29 de novembro, as bases xerais e as bases específicas que rexerán os procesos selectivos convocados polo Concello de O Pino para cubrir as prazas de estabilización de emprego temporal incluídas na oferta pública de emprego 2022.
As bases poden consultarse nos documentos adxuntos.
Anuncio de aprobación para a contratación dun socorrista para a piscina
6 de xullo de 2023
Faise público o anuncio de aprobación para a contratación dun (1) socorrista para a piscina municipal de Lameiro.
Anuncio de aprobación para a contratación dun socorrista
6 de xullo de 2023
Publícase a acta de valoración do tribunal cualificador do proceso selectivo para a contratación de un/unha (1) socorrista para a piscina municipal de Lameiro, no Pino.
5 de xullo de 2023
Publícase a lista provisional elevada a definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación dun socorrista.
Convócase ao aspirante á realización da proba da fase de oposición o xoves día 6 de xullo ás 10.30 horas no Salón de Plenos do Concello do Pino.
20 de xuño de 2023
O Boletín Oficial da Provincia publica hoxe a convocatoria e as bases do proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun/ha (1) socorrista acuático para a piscina municipal, a xornada completa durante 2 meses, ao abeiro do programa de fomento do emprego e mellora da empregabilidade da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.
O prazo de presentación de solicitudes comeza o 21 de xuño e finaliza o día 22, ámbolos dous incluídos, segundo o anuncio publicado no BOP.
A convocatoria, as bases e os anexos poden descargarse nos documentos adxuntos.
Anuncio no BOP da convocatoria de selección de socorrista
Bases do proceso selectivo para a contratación dun/ha socorrista
Anexo I. Modelo de instancia
Anexo II. Declaración responsable
Aprobación dunha bolsa de traballo para a substitución da traballadora social
13 de xuño
Resolución de alcaldía pola que se aproba a constitución dunha bolsa de traballo para a substitución do posto da traballadora social en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
A resolución pode consultarse no documento adxunto.
12 de xuño de 2023
Faise pública a acta do tribunal na que se resolven as reclamacións presentadas e se rectifican os erros advertidos no proceso de creación dunha bolsa de emprego para a substitución do posto de traballador/a social en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
1 de xuño de 2023
Acta do tribunal cualificador do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de emprego para a substitución da traballadora social en casos de asuencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
Establécese un prazo de cinco días hábiles para a formulación de alegacións e emendas.
A acta pode consultarse no documento adxunto.
25 de maio de 2023
Resólvese a aprobación da lista definitiva de aspirantes admitidos/as e excluídos/as no proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego para a substitución do posto de traballador/a social en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
A lista pode consultarse no documento adxunto.
Lista definitiva de admitidos/as para a bolsa de traballador/a social
16 de maio de 2023
Faise pública a aprobación da lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego para a substitución da traballadora social en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
A lista pode consultarse no documento adxunto.
Lista provisional de admitidos/as para a bolsa de traballador/a social
21 de marzo de 2023
O Boletín Oficial da Provincia publica hoxe, 21 de marzo de 2023, a convocatoria dun proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego para a substitución do posto de traballador/a social en supostos de ausencia, incapacidade e situacións análogas da titular.
O prazo para a presentación das solicitudes é de cinco días hábiles contados dende o día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP, isto é, do mércores 22 de marzo ao martes 28 de marzo.
Nos documentos adxuntos pódense consultar as bases e o anuncio da convocatoria no BOP.
Anuncio de resolución de contratación de 1 peón forestal, ao abeiro do programa APROL Rural 2023
9 de maio de 2023
Faise público o anuncio de resolución de contratación de 1 peón forestal, ao abeiro do programa APROL Rural 2023 da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.
A resolución pode consultarse no arquivo adxunto.
Anuncio da resolución de contratación de 1 peón forestal
9 de maio de 2023
Faise pública a acta de valoración do tribunal cualificador do proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 1 peón forestal ao abeiro do programa APROL Rural 2023 da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.
Consulta o documento no arquivo adxunto.
Acta de valoración do tribunal para a selección de 1 peón forestal
4 de maio de 2023
Faise pública a listaxe provisional, elevada a definitiva, de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 1 peón forestal a xornada completa e durante nove meses ao abeiro do programa APROL Rural da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade. A publicación inclúe tamén o nomeamento do tribunal cualificador e a data do exame, fixado para o martes 9 de maio ás 12.00 horas no lugar de Lameiro (ao lado da piscina municipal).
O documento pode consultarse no arquivo adxunto.
26 de abril de 2023
O Boletín Oficial da Provincia publica hoxe, 26 de abril de 2023, a convocatoria dun proceso selectivo para a contratación como persoal laboral temporal dun/ha peón/a forestal a xornada completa e durante nove meses ao abeiro do programa APROL Rural da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.
O prazo para a presentación das solicitudes comeza o xoves 27 de abril e remata o venres 28 (ámbolos dous incluídos).
Nos documentos que se achegan a continuación pódense consultar as bases da convocatoria, o anuncio do proceso selectivo no BOP, o modelo de solicitude (Anexo I) e o formulario de declaración responsable.
Resultados do proceso de selección e contratación de catro (4) peóns xardineiros ao abeiro do PEL-Concellos
24 de abril de 2023
Faise público o acordo coa relación de aprobados no proceso de selección e a contratación de catro (4) peóns xardineiros ao abeiro do programa PEL-Concellos 2023, financiado pola Deputación da Coruña.
24 de abril de 2023
Faise pública a acta de valoración do tribunal cualificador co resultado do proceso selectivo de catro (4) peóns xardineiros ao abeiro do programa PEL-Concellos 2023, financiado pola Deputación da Coruña.
19 de abril de 2023
Faise pública a lista provisional elevada a definitiva de aspirantes admitidos e excluídos para a contratación de 4 peóns xardineiros ao abeiro do programa PEL CONCELLOS 2023 cofinanciado pola Deputación da Coruña. Nomeamento tribunal cualificador e data de probas.
Listaxe definitiva de admitidos para peón xardineiro
11 de abril de 2023
O Boletín Oficial da Provincia publica hoxe, 11 de abril de 2023, a convocatoria dun proceso selectivo para a contratación a xornada parcial de 4 peóns xardineiros ao abeiro do programa PEL-Concellos 2023, financiado pola Deputación da Coruña.
O prazo para a presentación das solicitudes é de cinco días hábiles contados dende o día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP, isto é, do mércores 12 ao martes 18 de abril (ámbolos dous incluídos).
Nos documentos que se achegan a continuación pódense consultar as bases, o anuncio da convocatoria no BOP e o modelo de solicitude (Anexo II).
Bases para a contratación a tempo parcial de 4 peóns xardineiros
Anuncio do acordo de resolución para a contratación de catro peóns de servizos múltiples
16 de marzo de 2023
Anúnciase o acordo de contratación laboral temporal de catro (4) peóns de servizos múltiples. Así mesmo, declárase deserta a lista de reserva, ao non haber candidatos/as que superaran o proceso selectivo, agás os propostos para a súa contratación.
O acordo de contratación pódese consultar no documento adxunto
Anuncio acordo contratación de 4 peóns de servizos múltiples
14 de marzo de 2023
Acta do tribunal cualificador co resultado do proceso de selección para a contratación laboral temporal de catro (4) peóns de servizos múltiples.
A acta pódese consultar no documento adxunto.
8 de marzo de 2023
Anuncio da resolución coa lista provisional, elevada a definitiva, de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación laboral temporal de catro (4) peóns de servizos múltiples.
A proba de galego farase o luns 13 de marzo ás 11.00 horas. O test desenvolverase o mesmo día ás 11.30 horas no Salón de Plenos do Concello.
O anuncio pode consultarse no documento adxunto.
3 de marzo de 2023
O prazo para a presentación das solicitudes é de dous días hábiles contados dende o día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP, isto é, do luns 6 de marzo ao martes 7 de marzo.
Nos documentos adxuntos pódense consultar as bases e o anuncio da convocatoria no BOP, así como descargar os anexos de solicitude e de declaración responsable.
Anexo II: Modelo de solicitude
Anexo III: Declaración responsable
Acordo de aprobación para a contratación temporal dun tractorista
1 de marzo de 2023
A resolución pode consultarse no documento adxunto.
Acordo de resolución para a contratación temporal dun tractorista
1 de marzo de 2023
A acta pode consultarse no documento adxunto.
22 de febreiro de 2023
Faise pública a resolución da Alcaldía coa lista provisional de aspirantes admitidos/as e excluídos/as no proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun/ha tractorista, así como a composición do tribunal cualificador e a data de realización das probas.
O inicio do proceso selectivo fíxase para o vindeiro 1 de marzo de 2023, ás 10.30 horas, no Salón de Plenos do Concello.
A resolución da Alcaldía pode consultarse no documento adxunto.
17 de febreiro de 2023
Faise pública a resolución da Alcaldía coa convocatoria e as bases polas que se rexerá o proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun/ha tractorista, así como o anuncio da convocatoria publicado este venres 17 de febreiro no Boletín Oficial da Provincia (BOP).
O prazo para a presentación das solicitudes é de dous días hábiles contados dende o día seguinte ao da publicación do anuncio no BOP.
Nos documentos adxuntos pódense consultar as bases e o anuncio da convocatoria no BOP, así como descargar os anexos de solicitude e de declaración responsable.
Bases da convocatoria para a contratación temporal de tractorista
Anuncio no BOP
Anexo II Modelo de solicitude praza de tractorista
Anexo III Declaración responsable
Resolución definitiva para a contratación dun funcionario\a interino\a para a praza de arquitecto\a técnico
Resolución definitiva para a contratación dun arquitecto/a técnico
Cualificación definitiva primeiro exercicio arquitecto técnico
Faise pública a resolución da Alcaldía coa lista provisional, elevada a definitiva, para a selección dun funcionario/a interino/a da praza de arquitecto técnico grupo A, subgrupo A2, e creación dunha lista de reserva. A resolución inclúe a designación do tribunal cualificador e a convocatoria para a realización do primeiro exercicio, que terá lugar o próximo día 17 de xuño as 10:00 no centro sociocultural Luis Seoane.
A resolución pódese consultar no documento adxunto.
Resolución da alcaldía para a contratación dun/ha socorrista acuático
Resolución da alcaldía para a contratación dun socorrista acuático
Acta de valoración na selección dun/ha socorrista acuática
Lista de adminisión na selección dun/ha socorrista
Convocatoria e bases proceso selección socorrista acuático
Anuncio publicado no BOP para contratación socorrista acuático
Anexo I solicitude socorrista acuático
Anexo II declaración socorrista acuático
Aprobación da contratación dun operario/a de maquinaria de obra pública
Aprobación da contratación dun operario/a de maquinaria para obra pública
Acta de avaliación para o posto de operario/a de maquinaria de obra pública
Anuncio no DOG da oferta pública de emprego 2022 para a estabilización do emprego temporal
O Diario Oficial de Galicia (DOG) fai público o anuncio da oferta pública de emprego 2022 para a estabilización do emprego temporal do Concello do Pino.
O anuncio pódese consultar no documento adxunto.
Anuncio no DOG da oferta público de emprego 2022
O Boletín Oficial da Provincia (BOP) fai público o anuncio da oferta pública de emprego 2022 para a estabilización do emprego temporal do Concello do Pino.
O anuncio pódese consultar no documento adxunto.
Anuncio no BOP da Oferta Pública de Emprego
Resolución da Alcaldía de aprobación da contratación dun peón/a xardiñeiro ao abeiro do programa PEL-Concellos 2022 da Deputación da Coruña
Acta de valoración para a cobertura dun peón/a xardineiro
Lista definitiva admitidos e data exame peón xardineiro
Anuncio no BOP de convocatoria de selección dun/ha peón/a xardineiro
Anexo I: Solicitude
Anexo II: Declaración responsable
A resolución pode consultarse no seguinte arquivo adxunto:
Resolución de alcaldía co nomeamento de persoal para Oficina de Turismo
Resolución da Alcaldía funcionario/a de Oficina de Turismo
Resolución de alegacións e proposta de nomeamento de técnico de turismo
Acta de avaliación bolsa emprego funcionarios interinos técnico turismo
A resolución pode consultarse no arquivo adxunto.
Lista definitiva de admitidos para a contratación técnico de turismo
Fanse públicas no Boletín Oficial da Provincia a convocatoria e bases reguladoras do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de emprego de funcionario/a interino/a para a Oficina de Turismo.
O prazo de presentación de solicitudes comeza mañá, venres 6 de maio, e as persoas interesadas disporán de cinco días hábiles para facelo (ata o venres 12 de maio).
Nos documentos anexos pódense consultar a publicación do anuncio no BOP, coa convocatoria e as bases, así como un modelo de instancia (Anexo II).
Anexo II: Modelo de instancia
Resolución da alcaldía coa aprobación da contratación dun peón/a forestal
3 de xuño de 2022
Faise pública a resolución da alcaldía para a aprobación da contratación dun peón forestal ao abeiro do programa Aprol Rural da Consellería de Igualdade e Emprego.
Resolución da alcaldía para a contratación dun peón/a forestal
1 de xuño de 2022
Fanse públicas as actas de valoración da selección dun peón/a forestal. Os candidatos dispoñen de dous (2) días hábiles desde a publicación para presentar alegacións ante a corrección das probas.
Acta de valoración de selección de peón/a forestal
24 de maio de 2022
Faise pública a resolución da alcaldía coa aprobación da lista definitiva de aspirantes admitidos/as e excluídos/as no proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 1 peón/a forestal.
A proba de aptitudes en lingua galega celebrarase o vindeiro 31 de maio ás 9.00 no salón de plenos do concello e ás 10.00 horas a proba práctica no lugar de Lameiro (ao carón da piscina municipal).
A resolución pódese descargar na seguinte ligazón.
19 de maio de 2022
Faise pública a resolución da Alcaldía coa lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación laboral temporal de peón/a forestal, ao abeiro do programa Aprol Rural da Consellería de Emprego e Igualdade.
Lista provisional de admitidos e excluídos na selección de peón/a forestal
13 de maio de 2022
Faise pública no Boletín Oficial da Provincia a convocatoria do proceso selectivo para a contratación de peón/a forestal.
O prazo de presentación de solicitudes é de dous días hábiles: comeza o luns 16 de maio e remata o mércores 18, ambos os dous inclusive.
No documento anexo pódese consultar a publicación do anuncio no BOP.
Anuncio no BOP da convocatoria para a contratación de peón/a forestal
11 de maio de 2022
Bases para a selección de peón/a forestal
Anexo I: Modelo de instancia
Anexo II: Declaración responsable
Resolucións para a contratación de 1 peón xardineiro e de 1 albanel oficial de segunda a xornada parcial
Resolución da contratación dun peón xardineiro a xornada parcial
Resolución da contratación dun albanel oficial de segunda a xornada parcial
Puntuación dos aspirantes para a contratación de 1 peón xardineiro
Puntuación dos aspirantes para a contratación dun albanel oficial de segunda
Anuncio BOP selección peón xardineiro e albanel oficial
Bases reguladoras concurso-oposición peón xardineiro e albanel oficial
Anexo I selección peón xardineiro e albanel oficial
Anexo II selección peón xardineiro e albanel oficial
Bases dos procesos selectivos para a estabilización de emprego temporal do Concello do Pino
Bases dos procesos para a estabilización de emprego temporal
Contratación dun/ha peón forestal ao abeiro do programa Aprol Rural da Consellería de Emprego
Contratación dun/ha peón forestal ao abeiro do programa Aprol Rural
7 de xullo de 2021
1 de xullo de 2021
Bases reguladoras contratación peón forestal O Pino
Anexo I peón forestal: instancia
Anexo II peón forestal: declaración responsable
Formación dunha bolsa de traballo para o posto de auxiliar administrativo no Pino e nomeamentos
8 de xullo de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía que recolle a formación dunha bolsa de traballo para realizar nomeamentos interinos ou contratacions laborais temporais para o posto de auxiliar administrativo no Concello do Pino. Ademais, recolle xa dous nomeamentos.
A resolución pode consultarse no arquivo adxunto.
6 de xullo de 2021
Faise pública a acta final corrixida do tribunal encargado da cualificación do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo destinada á realización de nomeamentos interinos ou á contratación de persoal laboral temporal para o posto de auxiliar administrativo no Concello do Pino.
A acta pode consultarse no arquivo adxunto.
30 de xuño de 2021
Fanse públicas as puntuacións obtida na proba realizada ás persoas aspirantes para participar no proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo destinada á realización de nomeamentos interinos ou á contratación de persoal laboral temporal para o posto de auxiliar administrativo no Concello do Pino.
Na acta do tribunal concédeselles ás persoas aspirantes dous días hábiles para presentar alegacións, contados a partir de mañá, xoves, 1 de xullo.
Se non se presentan alegacións, a lista de puntuacións elevarase a definitiva, polo que na acta xa figura tamén a proposta do tribunal dos aspirantes, coa súa correspondente orde, para formar a devandita bolsa.
Nos arquivos adxuntos pódese consultar tanto a acta do tribunal como a plantilla coas respostas correctas da proba realizada.
Plantilla respostas correctas exame auxiliar administrativo
25 de xuño de 2021
Faise pública a resolución de alcaldía coa segunda rectificación de puntuacións na valoración de méritos dos participantes no proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo destinada á realización de nomeamentos interinos ou á contratación de persoal laboral temporal para o posto de auxiliar administrativo no Concello do Pino.
A resolución pódese consultar no documento adxunto:
23 de xuño de 2021
Faise pública a resolución de alcaldía coa rectificación de puntuacións na valoración de méritos dos participantes no proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo destinada á realización de nomeamentos interinos ou á contratación de persoal laboral temporal para o posto de auxiliar administrativo no Concello do Pino.
A resolución pódese consultar no documento adxunto:
22 de xuño de 2021
Faise pública a resolución de alcaldía coa valoración de méritos e a fixación do primeiro exercicio do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo destinada á realización de nomeamentos interinos ou á contratación de persoal laboral temporal para o posto de auxiliar administrativo no Concello do Pino.
As persoas interesadas dispoñen de dous días hábiles dende a publicación do seguinte acordo para a presentación de alegacións e quedan convocadas para a realización dunha proba tipo test que terá lugar o luns 28 de xuño de 2021 ás 10:00 horas no polideportivo municipal de Lameiro (Lugar de Lameiro, s/n, 15821-Arca, O Pino).
A resolución pódese consultar no documento adxunto:
24 de maio de 2021
Faise pública a resolución de alcaldía que recolle a corrección de erros na lista definitiva de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo destinada a realizar nomeamentos interinos ou contratacións laborais temporais para o posto de auxiliar administrativo/a do Concello do Pino.
A resolución pódese consultar no documento adxunto.
21 de maio de 2021
Faise pública a listaxe definitiva de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo destinada a realizar nomeamentos interinos ou contratacións laborais temporais para o posto de auxiliar administrativo/a do Concello do Pino.
O decreto pódese consultar no documento adxunto.
Os membros do tribunal qualificador están convocados para o Desenvolvemento da fase de concurso o 26 de maio, na Casa do Concello.
Listaxe definitiva aspirantes contratación temporal auxiliar administrativo
4 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía coa listaxe provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo destinada a realizar nomeamentos interinos ou contratacións laborais temporais para o posto de auxiliar administrativo/a do Concello do Pino.
A resolución pódese consultar no documento adxunto.
25 de febreiro de 2021
Fanse públicas as bases para formación dunha bolsa de traballo para realizar nomeamentos interinos ou contratación laborais temporais para o posto de auxiliar administrativo/a do Concello do Pino.
O anuncio foi publicado no BOP de onte, 24 de febrero de 2021. As persoas interesadas teñen de prazo para presentar as solicitudes ata o día 25 de marzo.
As bases pódense consultar o documento adxunto.
BOP bases contratación temporal auxiliar administrativo O Pino
Contatación dun socorrista acuático para a piscina municipal
24 de xuño de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía pola que se dá a coñecer a contratación dun socorrista acuático para a piscina municipal, ao abeiro do programa Fomento do emprego e mellora da empregabilidade da Consellería de Emprego e Igualdade.
Contratación dun socorrista para a piscina municipal
21 de xuño de 2021
Faise pública a acta de valoración do tribunal calificador no proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun socorrista acuático.
Acta avaliación socorrista acuático 2021
16 de xuño de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía coa lista provisional, elevada a definitiva, de aspirantes admitidos para socorrista acuático na piscina municipal do Pino.
O tribunal cualificador vaise constituir o 21 de xuño ás 09.30 horas, e, ás 09.45 do mesmo día celebrarase a fase de oposición no salón de plenos.
A resolución pódese consultar no documento adxunto.
Lista definitiva admitidos socorrista acuático
10 de xuño de 2021
Fanse públicas as bases de selección, mediante presentación de oferta de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia Santiago-Norte, de 1 socorrista acuático para a piscina municipal do Pino. A selección farase polo sistema de concurso-oposición.
Nos arquivos adxuntos pódense consultar as bases e tamén os anexos 1 e 2, modelo de instancia e declaración responsable.
Bases contratación socorrista acuático 2021
Modelo instancia socorrista acuatico
Declaracion responsable socorrista acuático
Resultado do proceso de seleccion dun/ha técnico/a de turismo
3 de xuño de 2021
Faixe pública a resolución da alcaldía pola que se acorda a contratación da persona seleccionada como técnico/a de turismo como persoal laboral, ao abeiro do programa de subvencións da Deputación da Coruña.
Resolución para contratar técnico de turismo
31 de maio de 2021
Faise público o resultado do proceso de selección para contratar un técnico de turismo como persoal laboral, ao abeiro do programa de subvencións da Deputación da Coruña.
26 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía pola que aproba a lista provisional-definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación como persoal laboral temporal, e a través do sistema de concurso-oposición, dun/ha técnico/a de Turismo, ao abeiro do programa de subvencións da Deputación da Coruña.
A proba correspondente á fase de oposición realizarase o 31 de maio no Salón de Plenos do Concello ás dez da mañá.
A lista pode consultarse no arquivo adxunto.
18 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía pola que aproba as bases para a contratación como persoal laboral temporal, e a través do sistema de concurso-oposición, dun/ha técnico/a de Turismo, ao abeiro do programa de subvencións da Deputación da Coruña. A función da persoa seleccionada será a de ofrecer información turística na oficina de Turismo de Arca.
A preselección dos candidatos levarase a cabo na Oficina de Emprego Santiago-Norte. O Concello enviaralles unha comunicación ás persoas preseleccionas, que terán un prazo de tres hábiles a contar dende o día seguinte á recepción do aviso para presentar a solicitude e a documentación requerida.
As bases da convocatoria e o modelo de instancia (anexo I) pódense consultar nos arquivos adxuntos.
Bases para a contratación dun/ha técnico/a de turismo
Resolución da alcaldía para a contratación dun/ha traballador/a social como funcionario interino a media xornada
31 de maio de 2021
Resolución da alcaldía sobre o proceso selectivo para a contratación dun/ha traballador/a social, funcionario interino/a a media xornada, para o departamento de Servizos Sociais do Concello do Pino.
A persoa seleccionada dispón de dous días hábiles de prazo para tomar posesión, contados a partir da data da notificación.
A resolución pódese consultar no aquivo adxunto.
31 de maio de 2021
Acta do tribunal encargado da cualificación selección por concurso de méritos dun/ha traballador/a social, funcionario interino/a a media xornada, para o departamento de Servizos Sociais do Concello do Pino.
A acta pódese consultar no arquivo adxunto.
21 de maio de 2021
Faise pública a listaxe definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo dun/ha traballador/a social, funcionario interino/a, a media xornada para o departamento de Servizos Sociais do Concello do Pino.
O decreto da alcaldía pódese consultar no documento adxunto.
Os membros do tribunal qualificador están convocados para o Desenvolvemento da fase de concurso o 26 de maio, na Casa do Concello.
4 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía coa aprobación da listaxe de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo dun/ha traballador/a social, funcionario interino/a, a media xornada para o departamento de Servizos Sociais do Concello do Pino.
A resolución pódese consultar no documento adxunto.
25 de febreiro de 2021
Fanse públicas as bases para o proceso selectivo dun/ha traballador/a social, funcionario interino/a, a media xornada para o departamento de Servizos Sociais do Concello do Pino, por concurso de méritos.
O anuncio foi publicado no BOP de onte, 24 de febrero de 2021. As persoas interesadas teñen de prazo para presentar as solicitudes ata o día 10 de marzo.
As bases pódense consultar o documento adxunto.
BOP: bases selección temporal traballador/a social O Pino
Resolución da alcaldía para a contratación desde o 1 de xuño dun peón xardineiro a media xornada como persoal laboral temporal
31 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía para a contratación como persoal laboral temporal dun peón xardineiro a media xornada a partir do 1 de xuño de 2021 e ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña.
25 de maio de 2021
Faise público o resultado do proceso selectivo para a contratación como persoal laboral temporal dun peón xardineiro ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña.
18 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía pola que aproba a lista provisional e definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación como persoal laboral temporal dun peón xardineiro ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña.
7 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía pola que aproba as bases para a contratación como persoal laboral temporal dun peón xardineiro ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña.
O prazo para presentar as solicitudes cometa o luns, 10 de maio, e remata o venres 14 de maio de 2021.
As bases e os formularios anexos para cubrir polas persoas interesadas poden consultarse nos seguintes documentos adxuntos:
Nomeamento como persoal laboral temporal de seis peóns xardineiros, ao abeiro do PEL-Reactiva 2021
4 de maio de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía co nomeamento de seis peóns xardineiros como persoal laboral temporal, ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña.
A resolución pode consultarse no documento adxunto.
29 de abril de 2021
Faise pública a puntuación obtida polas persoas aspirantes na fase de concurso e na fase de oposición do proceso de selección para a contratación laboral temporal de 6 peóns xardineiros, ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña, así como o nome dos candidatos seleccionados.
Puntuacións e persoas seleccionadas poden consultarse no documento adxunto.
22 de abril de 2021
Faise pública a resolución da Alcaldía de aprobación da lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 6 peóns xardineiros, ao abeiro do Programa de Integración Laboral PEL-Concellos Reactiva 2021 da Deputación da Coruña.
As probas realizaranse no Centro Socio Cultural Luis Seoane de Arca nas seguintes datas:
- Proba de galego: Luns 26/04/2021 ás 10:00 horas.
- Proba da fase de oposición: Luns 26/04/2021 ás 11:15 horas.
A listaxe e a convocatoria para a realización das diferentes probas pode consultarse no documento adxunto.
19 de abril de 2021
Publícase a resolución da alcaldía pola que se aproba a listaxe provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación laboral temporal de seis peóns xardineiros ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación da Coruña, PEL-Concellos Reactiva 2021, mediante presentación de oferta de emprego no Servizo Público de Emprego.
A listaxe pode consultarse no documento adxunto.
8 de abril de 2021
O Boletín Oficial da Provincia publica o anuncio da convocatoria para a contratación de seis peóns xardineiros ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación da Coruña, PEL-Concellos Reactiva 2021, mediante presentación de oferta de emprego no Servizo Público de Emprego.
As bases que rexerán a selección de desempregados/as para a contratación laboral temporal de seis peóns xardineiros figuran nos arquivos adxuntos, así como o modelo de instancia.
Bases da convocatoria para a contratación de seis peóns xardineiros
Anexo I: Modelo de instancia
Resolución de alcaldía de nomeamento como persoal laboral temporal de 1 xardineiro e de 1 albanel oficial de 2ª a xornada completa
21 de abril de 2021
Faise pública a resolución da alcaldía do Pino co nomeamento como persoal laboral temporal de 1 peón xardineiro e de 1 albanel oficial de segunda a xornada completa.
No documento adxunto pódense consultar as persoas seleccionadas e as suplentes.
20 de abril de 2021
Faise pública a puntuación obtida polos aspirantes na fase de concurso e na fase de oposición do proceso de selección para contratar un peón xardineiro e un albanel oficial de segunda.
No documento adxunto pódense consultar tamén os candidatos seleccionados para cada posto
16 de abril de 2021
No documento adxunto pódese consultar a lista definitiva de persoas admitidas e excluídas do proceso de selección para contratar un peón xardineiro e un albanel oficial de segunda.
Convócase tamén aos aspirantes ás probas que terán lugar o vindeiro 20 de abril no centro sociocultural Luis Seoane:
10:15 horas. Exame de galego para quen non presentaron o certificado do Celga 2.
10:45 horas. Proba da fase de oposición para todos os candidatos admitidos.
09 de abril de 2021
Resolución da alcaldía do Pino coa aprobación provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun peón xardineiro e dun albanel oficial de segunda a xornada completa
29 de marzo de 2021
O Boletín Oficial da Provincia publica o anuncio das bases de selección para a contratación laboral temporal dun peón xardineiro e dun albanel oficial 2ª, a xornada completa, do Concello do Pino.
24 de marzo de 2021
O Concello do Pino publica a convocatoria e as bases que rexerán o proceso de selección para a contratación temporal dun peón xardineiro e dun albanel oficial de segunda, mediante o sistema de concurso-oposición.
O prazo de presentación de solicitudes será de 10 días naturais , contados dende o seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria no BOP da Coruña.
As bases pódense consultar no documento adxunto.
Convocatoria e bases para a selección dun xardineiro e dun albanel
O formulario de inscrición para participar neste concurso-oposición pode descargarse no documento adxunto.
Resultados definitivos da selección de dúas prazas de mestres especialistas para o obradoiro de emprego Boqueixon, O Pino, Touro e Vedra 2020-21
18 de xaneiro de 2021
Resultados definitivos da selección de mestres especialistas do Obradoiro de emprego Boqueixón, O Pino, Touro e Vedra 2020-2021
12 de xaneiro de 2021
Fanse públicos os resultados provisionais da selección para dúas prazas de mestres especialistas do Obradoiro de emprego Boqueixón, O Pino, Touro e Vedra 2020-2021
Resultados provisionais selección 2 mestres especialistas
8 de xaneiro de 2021
Fanse públicos os resultados da entrevista para dúas prazas de mestres especialistas do Obradoiro de emprego Boqueixón, O Pino, Touro e Vedra 2020-2021
Resultado entrevistas mestres especialistas Obradoiro emprego 2020-21
22 de decembro de 2020
Fanse públicos os resultados definitivos do proceso de selección do alumnado para o Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021.
18 de decembro de 2020
Fanse públicos os resultados definitivos do proceso de selección da persoa titular e das suplentes para levar a dirección do Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021
16 de decembro de 2020
Fanse públicos os resultados provisionais do proceso de selección do alumnado traballador do Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021
16 de decembro de 2020
Fanse públicas as puntuacións obtidas na fase de entrevista polas persoas candidatas a formar parte do alumnado do Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021
Puntuación entrevista candidatos/as do Pino
Puntuación entrevista candidatos/as de Boqueixón
Puntuación entrevista candidatos/as de Vedra
Puntuación entrevista candidatos/as de Touro
11 de decembro de 2020
Fanse públicos os resultados provisionais así como as puntuacións obtidas na fase de entrevista de aspirantes ao posto de director/a e mestre de xestión empresarial do Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021
Puntuación entrevista mestre xestión empresarial
9 de decembro de 2020
Faise pública a puntuación obtida polas personas candidatas ao posto de auxiliar administrativo do Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021.
Tamén se fan públicos os resultados provisionais dos aspirantes aos postos de titor, metres de especialidades e auxiliar administrativo
Resultados provisionais titor 2020
Resultado provisional mestres especialidades 2020
Resultados provisionais auxiliar administrativo 2020-21
7 de decembro de 2020
Faise pública a puntuación obtida polas persoas que se presentaron candidatas ao proceso de selección de catro mestres especialistas Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021
Faise pública a puntuación obtida polas persoas que se presentaron candidatas ao proceso de selección dun titor ou titora para o Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020-2021
19 de novembro de 2020
Fanse públicas as bases de selección do alumnado trabajador e personal directivo, docente e personal de apoio do Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro e Vedra 2020-2021, que se poden consultar no documento adxunto
17 de novembro de 2020
O Concello do Pino, xunto cos de Boqueixón, Touro e Vedra, convoca un obradoiro dual de emprego para formar a un total de vinte persoas mozas desempregadas, dez delas na especialidade de Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes (nivel 1 de cualificación profesional) e outras dez en Repoboacións forestais e tratamentos silvícolas (nivel 2 de cualificación profesional).
O alumnado estará formado por cinco persoas de cada concello, que terán un contrato de nove meses para formación e aprendizaxe polo que percibirán as retribucións que lles correspondan de acordo coa normativa vixente.
Para poder participar no proceso de selección, as persoas interesadas deberán ter alomenos 18 anos, atoparse en situación de desemprego, estar inscritas como demandantes de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia e cumprir cos requisitos esixidos para asinar un contrato de formación e aprendizaxe.
As inscricións deberán facerse ata o luns 23 de novembro (incluído) solicitando cita previa na oficina de emprego Santiago Norte dende este enlace (preme aquí). Para poder ser preseleccionados, terán que solicitar a participación no “Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro, Vedra 2020” na especialidade elixida e coas claves 340 ou 370.
Proceso de selección para a contratación de dous técnicos/as de turismo
Venres, 10 de xullo de 2020
Fanse públicas as actas de valoración e proposta do tribunal cualificador no proceso selectivo para o nomeamento e contratación de dous/dúas técnicos/as de turismo en réxime laboral temporal, financiados ao abeiro do convenio asinado coa Axencia Turismo de Galicia e do Programa DP0029 da Deputación Provincial da Coruña.
Tamén se fai público o decreto da alcaldía de nomeamento dos candidatos/as propostos/as.
As actas e o decreto pódense consultar nos documentos adxuntos.
Decreto da Alcaldía co nomeamento técnicos/as de turismo
Actas de valoración e proposta contratación técnicos/as turismo
Luns, 6 de xullo de 2020
Fanse públicas a lista definitiva de aspirantes admitidos/as e excluídos/as e a data da proba do proceso selectivo de dous/dúas técnicos de turismo, en virtude do convenio da Axencia de Turismo de Galicia e do programa da Deputación da Coruña, para a atención das oficinas de información turística do Concello do Pino.
* Publícase unha dilixencia de corrección de erros referida ao horario da proba, que terá lugar o xoves 9 de xullo ás 12:00 horas, no centro sociocultural Luís Seoane do Concello do Pino.
Lista definitiva de admitidos/excluídos e data da proba
Dilixencia de corrección de erros: Horario da proba
Martes, 23 de xuño de 2020
Fanse públicas as bases do proceso de selección de dous/dúas técnicos/as de turismo, en virtude do convenio da Axencia de Turismo de Galicia e do programa da Deputación da Coruña, para a atención das oficinas de información turística do Concello do Pino, polo sistema de oposición libre.
As bases e os anexos II e III pódense consultar nos arquivos adxuntos
Anexo II técnico de turismo: instancia
Anexo III técnico turismo: declaración responsable
Contratación peón forestal ao abeiro do programa Aprol Rural
Xoves, 25 de xuño de 2020
Fanse públicas a acta de valoración e resolución de contratación dun peón forestal, ao abeiro do programa Aprol Rural.
Resolución de contratación dun peón forestal
Martes, 23 de xuño de 2020
Faise pública a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos e a data das probas para o proceso selectivo de peón forestal ao abeiro do programa Aprol Rural.
Resolución aprobación lista definitiva admitidos e excluídos
Xoves, 18 de xuño
Faise pública a resolución da lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo dun peón forestal ao abeiro do programa Aprol Rural.
Venres, 12 de xuño de 2020
Fanse públicas as bases para a contratación de un/ha (1) peón forestal a xornada completa polo sistema de concurso-oposición ao abeiro do programa Aprol Rural da Consellería de Economía, Emprego e Industria.
As bases e os anexos para a presentación de solicitudes e declaración responsable pódense ver nos arquivos adxuntos
Bases selección peón forestal Aprol Rural
Anexo I, instancia peón forestal Aprol Rural
Anexo II declaración responsable peón forestal Aprol Rural
Contratación dun socorrista acuático
Martes, 23 de xuño de 2020
Faise pública a acta de valoración e proposta do tribunal cualificador no proceso selectivo para a contratación dun socorrista acuático, así como a resolución da contratación.
Acta de valoración
Resolución contratación socorrista
Xoves, 18 de xuño
Faise pública a resolución da lista definitiva de persoas aspirantes admitidas e excluídas no proceso selectivo dun socorrista acuático para a piscina municipal do Concello de O Pino.
Resolución lista definitiva admitidos e excluídos socorrista acuático
Luns, 15 de xuño de 2020
Fanse públicas as bases para a contratación dun socorrista acuático a xornada completa para a piscina municipal do Concello de O Pino, subvencionada pola consellería de Economía, Emprego e Industria.
Bases para a contratación dun socorrista
Anexo I: Modelo de instancia
Anexo II: Declaración responsable
Contratación dun tractorista en réxime laboral temporal
Martes, 9 de xuño de 2020
Faise pública a acta de constitución, valoración e proposta do tribunal cualificador no proceso selectivo para a contratación laboral temporal, mediante concurso-oposición, dun tractorista.
Así mesmo, faise pública a resolución da formalización de contrato.
Acta de valoración
Resolución de formalización da contratación
Xoves, 4 de xuño de 2020
Faise pública a lista definitiva dos aspirantes admitidos/as e excluídos/as no proceso selectivo para a contratación dun tractorista.
Resolución da lista definitiva de aspirantes admitidos/as
Luns, 1 de xuño de 2020
Faise pública a lista provisional das persoas aspirantes admitidas e excluídas no proceso selectivo de contratación dun tractorista.
Martes, 26 de maio de 2020
Fanse públicas as bases para a contratación dun tractorista en réxime laboral temporal, a xornada completa, para a realización de tarefas de desbroce de viais e pistas forestais municipais no Concello de O Pino.
O prazo para presentar as solicitudes remata o venres, 29 de maio.
Bases reguladoras para a selección dun tractorista
Os anexos para presentar a solicitude pódense descargar nos arquivos adxuntos.
Anexo I: Modelo de solicitude
Anexo II: Modelo de declaración responsable
Relación de méritos
Contratación laboral temporal de 4 traballadores/as para peóns xardineiros ao abeiro do PEL-Concellos da Deputación da Coruña
Martes, 2 de xuño de 2020
Resolución de nomeamento e contratación de catro peóns xardineiros ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña.
Resolución de nomeamento e contratación
Luns, 1 de xuño de 2020
Faise pública a accta de valoración e proposta de contratación de catro peóns xardineiros do procedemento selectivo ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña.
Acta de valoración e proposta de contratación
Xoves, 21 de maio de 2020
Faise pública a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de catro peóns xardineiros, ao abeiro do Programa de Integración Laboral (PEL-Concellos) da Deputación da Coruña.
Corrección de erros:
ONDE DI: Sexto.- Convocar aos aspirantes admitidos, para a realización da proba tipo test da fase de oposición que terá lugar o luns 27 de maio de 2020, ás 12:30 horas, no Centro Sociocultural “ Luis Seoane”. Deberán traer bolígrafo de cor azul.
DEBE DICIR: Sexto.- Convocar aos aspirantes admitidos, para a realización da proba tipo test da fase de oposición que terá lugar o mércores 27 de maio de 2020, ás 12:30 horas, no Centro Sociocultural “ Luis Seoane”. Deberán traer bolígrafo de cor azul e DNI.
Luns, 18 de maio de 2020
Faise pública a lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de catro peóns xardineiros, ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación da Coruña.
Mércores, 6 de maio de 2020
Fanse públicas as bases para a contratación, mediante oferta pechada na oficina de emprego Santiago-Norte e posterior concurso-oposición, de catro traballadores/as desempregados para os postos de peóns xardineiros para a execución de obras e servizos mínimos do Concello de O Pino, en réxime laboral temporal, ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña 2020.
Os anexos para presentar a solicitude pódense descargar nos arquivos adxuntos
Anexo I: Modelo de solicitude
Anexo II: Modelo de declaración xurada
Concurso oposición para a contratación temporal dun peón xardineiro e dun albanel oficial de 2ª
Venres, 15 de maio de 2020
Faise pública a acta de valoración e proposta do tribunal cualificador no proceso selectivo para a contratación laboral temporal, mediante concurso-oposición, de 1 peón xardineiro e 1 albanel oficial de 2ª.
A acta pódese consultar no seguinte documento.
Mércores, 13 de maio de 2020
Faise público a lista definitiva de admitidos e excluídos, e a data das probas, correspondente ao proceso selectivo para contratación dun peón xardineiro e dum albanês oficial de segunda.
A listaxe e a data das probas pódese consultar no documento adxunto
Listado definitivo de admitidos peon xardineiro e albaneis
Xoves, 12 de marzo de 2020
Faise pública a lista provisional de admitidos e excluídos para o proceso de selección dun peón xardiñeiro e dun albanel oficial 2ª
Listado provisional de admitidos e excluídos a peón xardiñeiro e albanel 2ª
Venres, 6 de marzo de 2020
O Boletín Oficial da Provincia publica hoxe as bases que rexerán o procedemiento de selección para a contratación dun peón xardineiro e dun albanel oficial 2ª de carácter laboral temporal do Concello de O Pino, mediante o sistema de concurso-oposición.
O prazo de presentación de solicitudes é de 3 días hábiles, contados dende o seguinte ó da publicación no BOP.
As bases pódense consultar no BOP nos seguintes enlaces
- Bases en formato HTML (neste enlace)
- Bases en formato PDF (neste enlace)
Os anexos para presentar a solicitude e demais documentación pódense descargar nos arquivos adxuntos
Solicitude. Anexo I praza peón xardiñeiro
Declaración responsable. Anexo II peón xardiñeiro
Relación de méritos. Peón xardiñeiro
Proceso de selección dunha praza de traballador/a social
Mércores, 14 de agosto de 2019
Tras a realización do segundo exame oposición e rematado o proceso selectivo dunha praza de traballador/a social, faise pública a Acta de valoración e confección do Tribunal cualificador da devandita proba, xunto coa proposta de adxudicatario/ao do posto, o suposto práctico (en galego e castelán) e o correspondente criterio de valoración.
Acta de confección e valoración do segundo exame oposición
Criterios de valoración
Suposto práctico (versión en galego)
Supuesto práctico (versión en español)
Mércores, 7 de agosto de 2019
Faise pública a rectificación da data da segunda proba do proceso selectivo dunha praza de traballador/a social, vacante no cadro de persoal laboral fixo do Concello de O Pino.
A data queda fixada para o luns 12 de agosto de 2019 no polideportivo de Lameiro ás 10.00 horas.
Rectificación data segundo examen proceso traballador social
Martes, 6 de agosto de 2019
Faise pública a resolución de reclamacións e a data do segundo examen do proceso selectivo dunha praza de traballador/a social, vacante no cadro de persoal laboral fixo do Concello de O Pino.
Xoves, 13 de xuño de 2019
Faise pública a Acta de confección do primeiro exercicio da fase de oposición, a Acta de valoración do tribunal cualificador e o Exame con e sen correccións do proceso selectivo ducha praza de traballador/a social, vacante no cadro de persoal laboral fixo do Concello de O Pino.
Acta de confección do primeiro exercicio e Acta de valoración
Exame sen correccións
Exame con correccións
Luns, 3 de xuño de 2019
Acta de valoración do tribunal calificador no proceso selectivo ducha praza de traballador/a social, vacante no cadro de persoal laboral fixo do Concello de O Pino, aos efectos de valorar unha reclamación presentada.
Luns, 15 abril de 2019 12:43 horas.
Acta de valoración do tribunal cualificador no proceso selectivo dunha praza de traballador/a social, vacante no cadro de persoal laboral fixo do Concello de O Pino.
Puntuacións de aspirantes a unha praza traballador/a social
Proceso selectivo para contratación temporal de peón xardineiro a xornada completa
Xoves, 27 de xuño de 2019
False pública a acta de valoración do tribunal cualificador e proposta de contratación, así como a resolución da alcaldía pola que se resolve a contratación dun peón xardineiro.
Resolución da alcaldía de nomeamento de peón xardineiro
Martes, 25 de xuño de 2019
Resolución da alcaldía pola que se aproba o listado definitivo de admitidos e excluídos, e se fai pública a composición do tribunal e a data do exame tipo test para o procedemento de selección dun peón xardineiro.
Xoves, 20 de xuño de 2019
Faise público o listado de admitidos e excluídos para o procedimento de selección dun peón xardineiro
Listado admitidos e excluídos peón xardineiro
Luns, 17 de xuño de 2019
Bases que rexerán o procedemento de selección mediante o sistema de concurso oposición para a contratación dun/dunha peón xardineiro de carácter temporal do Concello de O Pino en réxime de persoal laboral temporal, a xornada completa, mediante a modalidade de contrato por obra ou servizo determinado.
20190617_Bases contratación temporal peón xardineiro a xornada completa
20190617_Anexo-I_modelo_instancia
Anexo II. Declaración responsable peón xardineiro
Proceso de selección para contratación de socorrista acuático a xornada completa
Xoves 13 de xuño de 2019
Fanse públicas a Acta de Valoración e a Resolución de contratación do proceso selectivo dun socorrista acuático para a piscina municipal.
Acta de valoración
Resolución de contratación
Luns, 10 de puño de 2019
Resolución lista definitiva de admitidos e excluídos socorrista acuático
Luns, 3 de xuño de 2019
Resolucion_Alcaldia_bases_socorrista_acuatico
ANEXO I_socorrista_acuatico
ANEXO II_socorrista_acuatico
Proceso de selección para a contratación de dun/dunha Técnico/a de turismo a xornada parcial
Xoves, 13 de xuño 12:10
Fanse públicas a Acta de valoración e a Resolución de contratación do proceso selectivo dun Técnico/a de Turismo a xornada parcial financiado pola Axencia Turismo de Galicia.
Acta de valoración
Resolución de contratación
Viernes, 7 de xuño
Martes, 4 de xuño, 12:45 horas.
Lista provisional de admitidos e excluídos do procedemento de selección de Técnico/a de Turismo a xornada parcial financiado pola Axencia Turismo de Galicia.
Luns, 27 de maio, 11:20 horas.
Bases para a contratación mediante o sistema de concurso-oposición, dun/ha traballador/a desempregado/a para o posto de Técnico/a de turismo do Concello de O Pino, en réxime laboral temporal, financiado mediante convenio coa Axencia de Turismo de Galicia.
Anexo II. Modelo de instancia
Anexo III. Modelo de declaración xurada
Proceso de selección para a contratación de catro peóns xadineiros ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña
Mércores, 12 de xuño 14:50
Fanse públicas a Acta de valoración do tribunal cualificador e a Resolución de contratación do proceso selectivo para a contratación laboral temporal de catro peóns xardineiros ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña.
Acta de valoración e proposta do tribunal cualificador
Resolución de contratación
Xoves, 6 de xuño 13:30
Corrección de erro na data de proba de fase de oposición, que se realizará o mércores día 12 de xuño ás 11.00 horas, no centro sociocultural Luis
Seoane de Arca.
Dilixencia de erro na data da proba da fase de oposición
Xoves, 6 de xuño 11:50
Faise pública a resolución coa lista definitiva de admitidos e excluídos do proceso selectivo de 4 peóns xardineiros, xunto coa data da proba da fase de oposición.
Luns, 3 de xuño
Lista provisional de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de catro peóns xardineiros correspondente ao proceso de selección para a contratación de catro peóns xardineiros ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña.
Lista provisional de admitidos e excluídos peóns xardineiros
Luns, 27 de maio, 13:15 horas.
Bases para a contratación mediante o sistema de concurso-oposición, de catro traballadores desempregados para os postos de peóns xardineiros do Concello de O Pino ao abeiro do Programa de Integración Laboral da Deputación Provincial da Coruña.
Bases para a contratación de catro peóns xardineiros
Anexo I. Modelo de instancia
Anexo II. Modelo de declaración responsable
Resolución de nomeamento e contratación dunha Técnica de turismo a xornada completa
Martes, 4 de xuño
Acta de valoración e proposta do tribunal cualificador no proceso selección para a contratación dun/ha técnico/a de turismo a xornada completa; e resolución da alcaldía co nomeamento e contratación da candidata proposta.
Acta valoración contratación técnico turismo a xornada completa
Resolución, nomeamento e contratación técnico de turismo a xornada completa
Luns, 27 de maio, 9:40 horas.
En relación co proceso de selección para a contratación de dun/dunha Técnico/a de turismo a xornada completa, faise pública a aprobación da lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos, a composición do tribunal, a data e hora da valoración de méritos e a realización da fase de oposición.
Lista definitiva de admitidos e excluídos
Mércores, 22 de maio, 14:20 horas.
Continuando co proceso para a contratación dun/dunha traballador/a desempregado/a para o posto de Técnico/a de turismo do Concello de O Pino a xornada completa, faise pública a lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos no devandito proceso:
Lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos
Martes, 14 de maio, 10:15 horas.
Continuando co proceso para a contratación dun/dunha traballador/a desempregado/a para o posto de Técnico/a de turismo do Concello de O Pino a xornada completa, póñense a disposición dos/das interesados/as a instancia de solicitude (Anexo II) e a declaración responsable (Anexo III).
Anexo II Instancia
Anexo III Declaración responsable
Luns, 13 de maio, 10:40 horas.
Faise pública a resolución da Alcaldía coas bases para a contratación dun/dunha traballador/a desempregado/a para o posto de Técnico/a de turismo do Concello de O Pino a xornada completa.
Bases para a contratación dun/dunha Técnico/a de turismo
Proceso de selección para a contratación de dous peóns xardineiros
Luns, 3 de xuño
Resolución da alcaldía de O Pino declarando desertas as dúas prazas convocadas para a cobertura temporal de peóns xardineiros.
Luns, 3 de xuño
Acta de valoración na fase de oposición e proposta do tribunal calificador no proceso selectivo para declarar deserto as prazas convocadas de dos peóns xardineiros.
Acta valoración oposición para 2 prazas de peón xardineiro
Xoves, 23 de maio, 12:30 horas.
Continuando co proceso para a contratación laboral temporal de dous traballadores/as peóns xardineiros, faise pública a Acta de valoración de méritos na fase de concurso, xunto coa convocatoria da proba de fase de oposición, que se levará a cabo o vuindeiro 3 de xuño.
Martes, 14 maio, 10:00 horas.
A Alcaldía fai pública a lista definitiva de admitidos e excluídos, xunto coa data e lugar das probas correspondentes ao proceso selectivo de dous Peóns xardineiros.
Lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo
Xoves, 9 de maio, 9:30 horas.
Rematado o prazo de presentación de solicitudes, a Alcaldía fai pública a lista provisional de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de dous Peóns xardineiros de carácter temporal.
Xoves, 2 de maio de 2019 11:30 horas.
Bases para a contratación de persoal laboral temporal de dous peóns xardineiros. O prazo
de presentación de instancias remata o vindeiro 7 de maio.
Resolución do proceso selectivo para a contratación dun/ha peón forestal
Mércores, 8 de maio de 2019 11:30 horas.
Faise pública a resolución da Alcaldía do proceso selectivo para a contratación dun peón forestal en réxime laboral temporal e a acta de valoración e proposta do tribunal cualificador.
Resolución e nomeamento para a contratación dun peón forestal
Acta de valoración e proposta do tribunal cualificador
Listaxe definitiva de aspirantes admitidos para a contratación dun/ha peón forestal
Luns, 6 de maio de 2019 13:30 horas.
Dilixencia de correción de erros na lista definitiva de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación dun/ha peón forestal de carácter temporal.
Venres, 3 de maio de 2019 14:30 horas.
Listaxe definitiva, aprobada pola Alcaldía, de aspirantes admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de un/unha peón forestal de carácter temporal.
Bases de selección para a contratación de un/ha peón forestal
Luns, 28 abril de 2019 9:30 horas.
Bases de selección para a contratación de un/ha peón forestal a xornada completa.
Bases selección praza de peón forestal
Anexo I Instancia Selección praza de peón forestal
Anexo II Declaración Selección praza de peón forestal
RESULTADO SELECCIÓN POSTO DE SOCORRISTA ACUÁTICO
MARTES, 26 DE JUNIO DE 2018 14:44
Resultados Selección Postos de Socorrista Acuático
Selección de candidatos para 4 prazas de Peóns para a realización do Programa de Integración Laboral
MIÉRCOLES, 20 DE JUNIO DE 2018 15:18
RESOLUCIÓN DO TRIBUNAL DE SELECCIÓN
Visto que con data 20 de xuño de 2018 concluíu o proceso selectivo para a provisión de 4 prazas de peóns para a realización do Programa de Integración Laboral mediante a execución de obras e servizos mínimos municipais financiado pola Deputación Provincial de A Coruña, a xornada parcial, en Réxime de contrato laboral temporal os membros do tribunal resolven:
Resolución
Resultado do proceso selectivo para provisión ducha praza de oficial forestal
LUNES, 18 DE JUNIO DE 2018 17:16
Proba Selectiva Brigada
LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS - EXCLUÍDOS/AS SELECCIÓN PEÓNS PARA OBRAS E SERVIZOS MÍNIMOS MUNICIPAIS
VIERNES, 15 DE JUNIO DE 2018 09:50
Unha vez rematado o prazo de subsanación de erros, publícase a lista definitva de admitidos/as excluídos/as para a selección de catro peóns financiado pola Deputación Provincial da Coruña ao abeiro do PROGRAMA INTEGRAL DE EMPREGO.
DATA DA PROBA TEST: 20 de xuño
HORA: 10:00 horas
LUGAR: Centro Sociocultural "Luis Seoane"
Lista Definitiva Admitidos e Excluídos
CORRECCIÓN ERROS PUNTUACIÓNS FINAIS TÉCNICO/A TURISMO XORNADA COMPLETA
MIÉRCOLES, 13 DE JUNIO DE 2018 11:17
Correción de Erros Puntuacións Finais
LISTA PROVISIONAL ADMITIDOS/AS-EXCLUÍDOS/AS SELECCIÓN PEÓNS PARA OBRAS E SERVIZOS MÍNIMOS MUNICIPAIS
MARTES, 12 DE JUNIO DE 2018 11:38
Publícase a lista de admitidos/as e excluídos/as para a selección de catro peóns para a execución de obras e servizos mínimos municipais (limpeza viaria e rede de sumidoiros) financiado pola Deputación Provincial de A Coruña a través do PROGRAMA INTEGRAL DE EMPREGO.
Lista Provisional Admitidos e Excluídos
PUNTUACIÓN FINAL SELECCIÓN TÉCNICO/A TURISMO XORNADA COMPLETA
VIERNES, 08 DE JUNIO DE 2018 14:58
Puntuación Final
PUNTUACIÓNS FINAIS SELECCIÓN PRAZA TÉCNICO TURISMO XORNADA PARCIAL
VIERNES, 08 DE JUNIO DE 2018 14:43
Puntuación Final
BASES SELECCIÓN DE CATRO PEÓNS PARA A EXECUCIÓN DE OBRAS E SERVIZOS MÍNIMOS MUNICIPAS
LUNES, 04 DE JUNIO DE 2018 10:17
En arquivo adxunto publícanse as bases que rexerán a selección de catro peóns para a prestación de servizos de limpeza viaria e rede de sumidoiros. As contratacións serán financiadas pola Deputación Provincial da Coruña a través do PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL.
O prazo de presentación de solicitudes xunto coa documentación adicional remata o vindeiro luns día 11 de xuño.
Bases Selección
BASES SELECCIÓN PRAZA OFICIAL TRABALLADOR/A FORESTAL
JUEVES, 31 DE MAYO DE 2018 11:03
En arquivo adxunto publícanse as bases que rexerán a selección para a cobertura de traballador forestal, categoría profesional de Oficial, para realizar as tarefas de roza de leiras forestais de titularidade municipal.
A selección do/a traballador/a será mediante presentación de oferta de emprego no Servizo Público de Emprego. Os candidatos serán preseleccionados pola Oficina de Emprego Santiago-Norte, e lles comunicarán en que data se deberán presentar para a realización das probas. Antes desa data deberán presentar no Rexistro Xeral do Concello a solicitude e documentación esixida nas bases.
Bases Selección Oficial
BASES SELECCIÓN PRAZA DE SOCORRISTA ACUÁTICO
MIÉRCOLES, 30 DE MAYO DE 2018 13:23
A selección do/a traballador/a será mediante presentación de oferta de emprego no Servizo Público de Emprego. Os candidatos serán preseleccionados pola Oficina de Emprego Santiago-Norte, e lles comunicarán en que data se deberán presentar para a realización das probas. Antes desa data deberán presentar no Rexistro Xeral do Concello a solicitude e documentación esixida nas bases.
Bases Selección Socorrista
LISTA DEFINITIVA ADMITIDOS/AS EXCLUÍDOS PRAZA TÉCNICO/A TURISMO COFINANCIADA POLA AXENCIA DE TURISMO DE GALICIA
MIÉRCOLES, 30 DE MAYO DE 2018 13:14
Lista Definitiva Admitidos_as Excluidos
LISTA DEFINITIVA ADMITIDOS/AS EXCLUÍDOS/AS TÉCNICO/A TURISMO FINANCIADO POLA DEPUTACIÓN
MIÉRCOLES, 30 DE MAYO DE 2018 12:05
Lista Definitiva Admitidos e Excluídos
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS PRAZA DE TÉCNICO/A DE TURISMO COFINANCIADA POLA AXENCIA TURISMO DE GALICIA
VIERNES, 25 DE MAYO DE 2018 14:03
Publícase a lista provisional de admitidos/as e excluídos/as para o proceso selectivo de contratación laboral temporal, a xornada parcial, dunha praza de técnico/a de turismo.
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS.
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS DE TÉCNICO/A DE TURISMO FINANCIADA POLA DEPUTACIÓN DA CORUÑA
JUEVES, 24 DE MAYO DE 2018 09:35
Publícase a lista provisional de admitidos/as e excluídos/as para o proceso selectivo de contratación laboral temporal, a xornada completa, dunha praza para técnico/a de turismo.
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS.
BASES REGULADORAS PARA CONTRATACIÓN TÉCNICO/A TURISMO A XORNADA COMPLETA
VIERNES, 11 DE MAYO DE 2018 09:25
No Boletín Oficial da Provincia da Coruña (BOP) publícase anuncio de convocatoria dunha praza de técnico de turismo, a xornada parcial, para o Concello de O Pino.
O prazo para a presentación de instancias remata o vindeiro 21 de maio.
Ver anuncio e bases reguladoras en arquivos adxuntos:
BASES SELECCIÓN AX.TURISMO
BASES REGULADORAS PARA CONTRATACIÓN TÉCNICO/A TURISMO A XORNADA COMPLETA
JUEVES, 10 DE MAYO DE 2018 09:17
No Boletín Oficial da Provincia da Coruña (BOP) publícase anuncio de convocatoria dunha praza de técnico/a de turismo, a xornada completa, Â para o Concello de O Pino.
O prazo para a presentación de instancias remata o vindeiro 18 de maio.
Ver anuncio e bases reguladoras en arquivos adxuntos: